Thursday, July 23, 2009

最近。。。好累。。。。

quiz..........

最先上上星期是economics
然后上个星期是account
过后这个星期就是business math...
然后今天7月23日就是writing quiz-English....


前天拜二7月21日oral test....
我可是很用心得反复练习哦.......然后朋友帮忙纠正我的读音......、
的的确确背到很熟......讲出来也很顺畅。。。
结果......还是不太好咯
哎哟.....衰在那里??
原来我在前面present的时候,习惯了手动来动去,所以拿麦克风对不准嘴巴,声音时大时小....
好失败哦,到问答问题的时候,又词穷,简简单单的答案,我却不能顺畅的用英文讲出来......


虽然前面几组小部分的人好像在念书那样......对着电脑练,不是就对着纸练,不过回答到很好.....


tel myself :
''dun give up, this oral test just a first times, next times u will be best...
u ability to show your best in your future life, you not yet try hard....u still can up UP UP!
POWER GIRL,everyday show your power,everyday make fun to other,everyday smile,
everyday happy, dun despair this times presentation,this just a small case....small trouble
dun care about it,u will win in your future life,I will brave to face every problem and trouble
.....promise u....''





今天7月23日

writing quiz哦。。。终于结束。。。
最近我脸色都不是很好,时常脸臭,不然就一副很累的样子....总之超欠扁就是啦...
因为真的很累,连笑都累.........根本没力气去笑或讲话之类的....笑很无奈...
不懂朋友们有发觉吗??
平时爱笑,爱玩,爱搞笑,爽无聊的我......现在却讲话都没力气....静了很多咯.........


不过这是必然的,每当考试将近,我都会有很多说不出的压力,心情会很低沉.....
总是担心那样这样的.....双鱼座嘛.....没办法,想太多.....
而却我总会每天很累,没食欲那样.....
今天早上我没吃东西哦,刚刚喝红豆水而已,就是我下午餐了......
奇怪,一点也不感觉饿......而却很没胃口。
哎哟,这种感觉好讨厌噢....我好怕好怕又会瘦回去,怎么办??
我不想瘦.....我可是要吃很多东西才可以不然自己瘦的。。
希望我的身体可以耐到我考完试为止,我一定一定会喂饱饱肚子的!



我那么担心考试是必然的,怎么说这考试是大学第一次考试,虽然只不过midterm...
但我真的每科都好像跟不上的感觉,所以更担心了.....
琳啊...一定一定要跟上去,不要再废了,没被家人失望过吗?没被姐姐骂过吗?
不能再重犯这过错........


拜六考business math哦,加油!
至于account和economics谁能救救我??
谁可以教我哦?好惨噢。。。


Lastly :

this blog my family may be will saw it....but never mind......all people also got qualification to saw it,but not competency to ask me why....or scold me.....because ask me why,I also dun know how to explain,I just know I got my thought,dun over worry I will change very bad or not brain like this....if saw my blog....just diam....默默支持我...dun try to give advise to me and dun try to teach me how......just give the comment to me for cheer on me and console me only is enough....And midterm is near the corner,I hope my family dun give any comment about my study,because this sure will sway me cannot concentrate to my study,thanks all support^^












No comments:

Post a Comment