Tuesday, February 9, 2010

Happy Chinese New Year!!!

I write this at facebook one!

新年即将来临,这一年你有说话伤害到别人吗?有乱开玩笑吗?那就趁这新年前跟他们说声
对不起吧~哈哈,我常年乱讲话得罪不少人哦,而却也麻烦大家很多事,谢谢朋友家人们在我身边支持我,所以很想跟大家说声对不起和谢谢你们!

This year thx all of my friend and sorry to u all if I have any mistake~^^happy chinese new year~xD


Past of the year I have 2 stage at life...
NS and MMU
I meet many friend at there, nice to meet all of u!
I still remember Alpha company member, I miss all of u!
At MMU,I meet my roommate lee yi and start sem 1 meet shi pei until now...
This 2 girl is my best friend at MMU


Haha, after few sem is over
I meet many different new friend and good with them...
Our PM03 and 04!!!!xD
They are so funny,nice and friendly~
So bising juga~xD
Last sem I am good with hui ling and nian ting, they are my presentation good member~
After close their funny group....haha,daphne ,yao yi them...they are so 38~
After many and many....haha,All is our class~
Whatever some fren we not very closed everyday,but I still love u all PM03@04!


My hometown friend, I love u all too...
But I am feel sad we all not very closed like before...
May be our school is far, but I really hope our friendship is forever!
I still remember the funny class called 5 Gamma!



后悔告诉我朋友之前我喜欢的人是谁,到现在我说不喜欢和没兴趣了,没有人相信我...T.T
我们之间真的没有可能,只是讲心事和很好的朋友而已。我真的不喜欢他啦...饶了我吧...
喜欢不代表爱好不好,只是喜欢好朋友的感觉哦,爱是不会那么容易失去的,如果我是真心喜欢,早就暗恋99咯!无奈....=.=

而却我们只是普通好朋友而已,我不再喜欢他的性格了,已经产生了怀疑...对一位朋友怀疑代表连很好的朋友都不算咯!我也不像那么长情好不好...3分钟一时的喜欢很快就消失,代表不是真心的!这年龄爱情并不长久~不用担心,到了适当的年龄才恋爱也不迟啊,我超爱自由的,还没玩够和享受不被绑着的乐趣,是不会乱拍拖的.










No comments:

Post a Comment