Sunday, December 19, 2010

感激*决心

希望尽快恢复平凡的生活
无忧无虑当个好学生读书
希望能照着我本身计划走
达成对家人的承诺与希望
再坚持能耐一点就能渡过
完成后,真正的我将回归
再度自由自在,我行我素
不用像啊婆吵着跟人啰嗦
别不用再逼着别人去做事
这一切都将很快的,结束
我会尽力
让它完美画下句号


努力吧,请不要忘记学业
今天考试的你,彻底失败
不是输于外在因数,而是输给了懒惰的自己
一天复习根本不足够,下场将让你特别难受
记得此次的教训,那是多无奈,狼狈与愚蠢
对,请不要过于大方,有时该为自己自私下
不管什么情况都该保重自己珍贵健康,休息
有时责任心过重将让自己超累与受到大麻烦
就学习跟上平行线吧,责任心与自私的中间
不该只停留在责任心的位置了,那样会很累
我承认开始对我生活失去方向了,遗忘目标
分不清哪些对自己最重要,忘了用脑去思考
回归吧,吕爱琳

Thanks all my friend during I am feel stress to my exam 
Ask me, teach me, take care, accompany me...I feel touch have you all
even though  you all not everyday stay beside me.
Thanks for your advise, I will consider it.
Agree with you all, just enjoy during student life.
Life is easy, don't let it difficult to you.
I will go back my happiness life soon, 
throw out all negative emotional.
I love my family and friend!
Appreciate everything and anybody around me.
Regard, 
Ai Ling

1 comment: